niedziela, 30 marca 2014

Mr.Hamburger

Hejka Wam :)

Dziś moja pierwsza recenzja ....
dlaczego rozpoczynam oceny od tych najgorszych ? :D
sam nie wiem.

Dziś na tapetę idzie Mr.Hamburger
Totalnie porażka ....
Przychodzę z przyjaciółką i zamawiamy twistery.
Wszystko okej czekamy czekamy ...
Po ok 10 minutach przychodzi kelnerka że nie ma twisterów!
Proponuje nuggety , trochę zdegustowani zgodziliśmy się
Po chwili przyniosła te nuggety, które obciekały tłuszczem.
Pierwszy raz jadłem tak nie dobre nuggety.
sosu było tyle co kot napłakał, a kształt nuggetów przypomina spłaszczone kółka.
Nie polecam tego lokalu bo jadłem wcześniej kebab...
na górze mięso a później sucha kapusta bo nawet sosu nie było.
Lokal umieszczony został nie dawno na dworcu MZKP w Tarnowskich Górach.
Wystój nawet w miarę ale jedzenie oceniam 4/10.
Łukasz.

2 komentarze:

  1. ja jestem bardzo wybredną osobą, więc hamburgera nie ma opcji,ze zjem w budkach na dworcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że to budka nie jest, a normalny lokal z pizzą i fast foodami :)

      Usuń